نظر

فقط چند ماه پیش صفحه نمایش زمان یک منبع نگرانی است. در حال حاضر که همه گیر مجبور است بسیاری به انزوای اجتماعی آن است که یک راه نجات است. برای کسانی از ما که لوکس از ماندن در خانه نمایش در حال حاضر ما تنها پل به یکدیگر است. به جای محکوم کردن صفحه ما در حال حاضر تمایز بین “خوب” روی صفحه نمایش زمانی که تحریک تسلی و ما متصل و “بد” زمان روی صفحه نمایش که در آن ما بمانید تا اواخر ساخت خودمان را بدبخت و مضطرب است.

همان درست است برای شراب خواری ، مردم معنی بسیاری از چیزهای مختلف توسط این مدت است. برخی از تسکین خود را به خواب گوش دادن به افراد دیگر روال قبل از خواب یا آرامش, آشپزخانه, برای تلفن های موبایل در یوتیوب. دیگران را در یک مراسم از تماشای دو یا سه قسمت از طنزهای هر شب با شریک زندگی خود را. و البته بسیاری از بقیه از ما منفجر طریق همه از “ببر پادشاه” در یک نشسته است. در اینجا این است که چگونه به خود را شراب خواری-مشاهده بیشتر سرگرم کننده تر و مغذی است.

طرح تنوع و اجتماعی

►در مورد آن نگران نباشید. تحقیقات پروفسور لیزا قدرت پردازش, Merrimack, کالج نشان داد که افرادی که شراب خواری را تماشا در حالی که آنها در خانه با یک بیماری آرامش در آن و متوقف کاملا به طور طبیعی زمانی که شرایط خود را تغییر داد.

►طرح به آن را انجام دهد. تحقیقات نشان داده است که شراب خواری-مشاهده به لذت بیشتر زمانی که آن را ناشی از عمد و انتخاب به جای یک در لحظه ضربه. گناه است و دشمن از شادی. به علاوه اگر شما برنامه “شما هستند احتمال بیشتری برای انتخاب نشان می دهد که تراز خود را با انگیزه برای تماشای — آرامش بخش کمدی پرچین درام, دلتنگ مورد علاقه های شما. چنین برنامه ریزی خود را بهبود تعامل و در نتیجه بهبود عاطفی نتایج” محققان امیل اشتاینر از روآن دانشگاه و متی پیتمن از دانشگاه تنسی به من گفت.

Coronavirus بحران Q&A: ‘ما نه در گذشته این بیماری همه گیر’

►آن را اجتماعی. مردم به شدت صرفه جویی در آنچه که آنها فکر می کنم به عنوان “خوب” تلویزیون به تماشای با شرکای خود است. فراتر از آن است. تاریخ را با یک دوست به جریان همان نشان می دهد آنلاین. برنامه هایی مانند Netflix حزب اجازه می دهد تا شما را به جریان و چت به طور همزمان — و یا شما می توانید رفتن کامل 1980s و فقط باید کسی تلفن در حالی که شما در حال تماشای هر دو. (تجدید حیات قدیمی تلفن تماس بوده است یکی از شگفتی سلول.) جداسازی یک خطر در حال حاضر برای همه ما — اما ما همه در این با هم. اگر شما شراب خواری-مشاهده خود را افزایش می ارتباطات اجتماعی به جای جایگزینی برای آنها را حتی بهتر است.

►استفاده نمی کنید آن را خاموش قبل از خواب. هنگامی که شراب خواری-تماشای جذب آن تاثیر می گذارد داخلی خود حس گذشت زمان است. کشیده از ساعت و زمان به زمان روایت می تواند دلپذیر فرار اما در حال حاضر ما نیاز به خواب ما می توانید دریافت کنید. تنظیم زنگ هشدار برای زمان خواب و ساخت یک عادت تبدیل کردن صفحه نمایش و مسواک زدن دندان های خود را هنگامی که آن را خاموش می رود.

►آیا تماشای چیزی هیجان انگیز درست قبل از خواب. این می رود برای خواندن اخبار ، برخی از تحقیقات نشان می دهد که انگیختگی شناختی — تبدیل شدن به حالت آماده باش و مشغول – به عنوان یک موضوع برای ایجاد بی خوابی به عنوان نور آبی از صفحه نمایش. شما ممکن است با پوشیدن عینک های ویژه برای جلوگیری از نور آبی و صفحه نمایش خود را در “شیفت شب” — یک محیط که باعث کاهش نور آبی. اما اگر شما در حال تماشای یک گیج درام یا اضطراب تحریک, اخبار, آن را هنوز هم می تواند سخت تر به خواب بروید. خود را در ذهن فعال خواهد شد دایره در اطراف وقایع دراماتیک و از آن خواهد شد سخت تر برای تسکین خود را به یک حالت آرامش.

رفت و آمد به زیرزمین: چگونه انعطاف پذیر کار می تواند کمک به نجات اقتصاد پس از coronavirus

►توسعه سلیقه شما. “انگیختگی شناختی کار می کند هر دو راه. امکان استفاده از آن” استاد دانشگاه میشیگان Jan Van den Bulck به من گفت. “کشف کردن آنچه شل, متحیر, یا شما به هیجان می آورد. اگر یک اکشن هیجان انگیز به شما کمک می کند سوئیچ نگرانی خود را خاموش بروید. فرار از واقعیات می تواند یک مزیت فوق العاده.” فکر می کنم در مورد چگونه خود را مشاهده و انتخاب می تواند کمک به شما بیشتر در حال حاضر. آیا شما می خواهید یک آرام بخش شبانه مراسم با شریک زندگی خود را? هیجان, همه روز, پاپ کورن-ارزش ویژه رویداد در یکشنبه ؟ روزنامه های در حال انتشار توصیه های روزانه از چه به در بردهاند. نمونه ژانرهای مختلف توجه کنید که چگونه آنها را به شما احساس می کنید و استفاده از آنها به زیر و بم کردن خلق و خوی خود را.

در نهایت بدانید که شما تنها نیستید و حتی در خود شراب خواری ، بنابراین بسیاری از مردم در حال جریان ویدئو در این بیماری همه گیر است که در اروپا و Netflix و یوتیوب توافق به جریان ویدئو در کیفیت پایین فرمت بنابراین به عنوان نه به پایمال کردن شبکه. ما ممکن است احساس انزوا و اضطراب محروم از معمول ما اشکال رهایی از استرس — اما ما یک بار دیگر همه در این با هم.

Ri پیرس-بیشه یک مدرس در دانشگاه سوربن در پاریس و دکترای خود را در دانشگاه کلمبیا. او در توییتر دنبال کنید: @rpierceg

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net