“تمام روز در حال مات با هم’: چگونه به جنگ با فرسودگی شغلی و پیدا کردن کار سالم و زندگی تعادل در طول همه گیر

ونسا Bohns یکی از خوش شانس آمریکایی ها که می توانید از خانه کار می کنند اما تاری از خطوط بین کار و زندگی گاهی اوقات طول می کشد تلفات خود را.

“من برای یک, احساس سوخته ثابت زوم ZM, -5.80% جلسات در تمام طول روز پس از شنبه و یکشنبه بدون آنها احساس می کند مانند یک استراحت واقعی به من” Bohns گفت. او همچنین نیاز به تعیین مرزهای با همکاران: “زمانی که همکاران پیشنهاد کرده اند جلسه بیش از آخر هفته من همیشه بپرسید برای پیدا کردن یکی دیگر زمان” او گفت:. “این ممکن است احساس مانند تمام روز در حال مات با هم, اما این بدان معنا نیست که ما باید عمل به عنوان اگر هر روز است که اساسا یک روز کار در حال حاضر.”

“من برای یک, احساس سوخته ثابت زوم جلسات همه روز پس از شنبه و یکشنبه بدون آنها احساس می کند مانند یک استراحت واقعی به من.’

— ونسا Bohns

Bohns یک استاد رفتار سازمانی در دانشگاه کرنل را ILR مدرسه گفت: این کمک می کند تا به چشم پوشیدن از چک کردن ایمیل برای تنظیم مقدار از زمان. این بار متفاوت خواهد بود بسته به فرد او اضافه شده است.

“برای مثال من اغلب برای پاسخ به ایمیل ها در ساعت های عجیب و غریب چون من بچه های کوچک در خانه,” او گفت: MarketWatch در ایمیل. “اما تنظیم یک دوره از زمان که در آن شما مجاز به کار و یا چک کردن ایمیل های کاری که حک شده است را برای خودتان کلیدی است برای شارژ است.”

Bohns می گوید او اجتناب برنامه ریزی شب و آخر هفته جلسات و توصیه می شود برای حفظ سنتی تعطیلات آخر هفته تا حد ممکن است. او به تنهایی است: کارگران آمریکایی در حال حاضر در معرض فرسودگی شغلی قبل از COVID-19 همه گیر رسید. محدود به خانه اضافی داخلی مسئولیت و به طور فزاینده مایع کار و زندگی مرزهای آنها و حتی بیشتر استرس و خستگی.

با اقامت در خانه محدودیت در بسیاری از مناطق به سرعت گسترش coronavirus “همه اینها به شدت در حال حاضر” Bohns گفت.

از دست ندهید:‘هر کس که مدیون پشت حمایت از کودک است و سکون.’ آیا این عادلانه برای دولت به خودداری یک محرک برای چک کردن در حال سقوط است ؟ باید وجود داشته باشد استثنا است ؟

کارگران در سراسر کشور احساس فشار برای همیشه در دسترس خواهد بود. چهل و یک درصد کارکنان می گویند که آنها احساس سوخته از کار خود را 45 درصد می گویند که آنها احساس تخلیه احساسی از کار خود و 44 درصد می گویند که آنها احساس “استفاده می شود تا در پایان کار خود را در روز” بر اساس یک نظرسنجی از 1,099 کارگران ایالات متحده انجام شده در اواسط ماه مارس توسط Society for Human Resource Management (SHRM). در ضمن 23 درصد گزارش اغلب احساس “افسردگی یا ناامیدی است.”

زنان به طور خاص به “فشار زیاد از حد و سوختن” در طول این بهداشت عمومی و بحران ناشی از مصرف آنها در بیشتر کارهای خانه و مراقبت-دادن مسئولیت از مردان Facebook FB +1.09% افسر ارشد عامل شریل سندبرگ و LeanIn.org co-founder, راشل توماس نوشت: در اخیر ثروت op-ed. همچنین زنان بیشتر از مردان گزارش تجربه مسائل مربوط به خواب و علائم فیزیکی اضطراب شديد ، با توجه به های اخیر LeanIn.org و SurveyMonkey تحقیقات آنها اشاره کرد.

“قبل از coronavirus بحران در ایالات متحده بسیاری از زنان در حال حاضر مشغول به کار در یک ‘دو شیفت” انجام شغل خود را بعد از بازگشت به خانه که در آن آنها مسئول برای اکثریت مراقبت از کودک و داخلی کار” سندبرگ و توماس نوشت. “در حال حاضر بچه های مدرسه در منزل و مراقبت از بیمار یا بستگان سالمند در طول بیماری همه گیر در حال ایجاد یک” دو دو شیفت.’ آن را هل دادن زنان به نقطه شکستن.”

شریل سندبرگ ، مدیر عامل افسر از Facebook می گوید: ‘بچه های مدرسه در منزل و مراقبت از بیمار یا بستگان سالمند در طول بیماری همه گیر در حال ایجاد یک “دو دو شیفت.”‘

خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

چیست فرسودگی شغلی ؟

فرسودگی شغلی پدیده ای تعریف شده به عنوان “سندرم مفهوم به عنوان مزمن ناشی از استرس در محل کار است که موفقیت در مدیریت” مشخص شده است با خستگی یا انرژی تخلیه; افزایش روانی فاصله یا منفی و یا بدبینانه احساسات مربوط به یک شغل و کاهش حرفه ای کارآمدی” با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

“فرسودگی شغلی است که اساسا احساس خسته و غرق کار اغلب به نقطه که در آن شما را متوقف و با مراقبت و شروع به خلاص,” Bohns گفت. “این می تواند ناشی از, در میان چیزهای دیگر احساس ‘در’ تمام وقت فشار به کارگر ایده آل و مشکل بسیاری از ما حفظ تعادل کار و زندگی و حتی در بهترین زمان است.”

در حال حاضر او افزود: “مردم در حال پیدا کردن آن را حتی سخت تر برای ‘وارد کردن’ از راه دور کار می کنند.” “مردم نگران اخراج و furloughs و بنابراین احساس فشار و حتی بیشتر برای نشان دادن ارزش خود را برای شرکت و یا اثبات آنها ایده آل کارگر” Bohns گفت. “و ما به عنوان تغییر به انجام همه ما زندگی و کار در خانه — بسیاری از ما با همکاران و کودکان — کار-زندگی مرزهای مبهم تر از همیشه.”

وضعیت کنونی نیز ما را با کمتر از این رسانه ها برای بهبود و جوانسازی مانند باد کردن بخار در ورزشگاه و یا ملاقات با دوستان گفته نانسی روتبارد یک استاد مدیریت در دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون. کارگران در حال حاضر فاقد طبیعی خاص و مرزهای آنها تا به حال یک بار بین محل کار و زندگی و حتی کسانی که عادت به کار از راه دور نمی تواند در حال حاضر به دنبال یک تغییر از مناظر در یک کافه و یا coworking فضا, او گفت:.

“ما بسیاری از محدودیت های اضافی بر ما,” او گفت:. “این یک نوع بسیار متفاوت از چالش از یک کار عادی-از-صفحه اصلی چالش است.”

اگر شما در حال تلاش برای تعیین مرزهای خود را حفظ انرژی و سلامت روانی و زمانی را برای شارژ کردن در طول این زمان, در اینجا برخی از کارشناس-توصیه می شود استراتژی است که ممکن است برای شما کار می کنند:

تعیین زمان و مکان و دستگاه های مرتبط نیست با کار

برای روتبارد با استفاده از دستگاه های مختلف در طول های مختلف بلوک از زمان کمک می کند تا به افتراق اصلی “زمان” و “زمان کار” او گفت:. او به طور کلی تلاش می کند به استفاده از کامپیوتر برای کار در طول روز و استفاده از iPad خود را AAPL +2.35% اگر او نیاز به نگاه چیزی در طول شب. برخی از افراد به دنبال ایجاد کار و زندگی مرزهای همچنین پیدا کردن آن مفید به “دیوار خود را خاموش” و تنظیم جداگانه اختصاص داده شده فضای کاری روتبارد اضافه شده است.

از خودتان مراقبت کنید

“مراقبت از خود در حال حاضر ضروری است گفت:” لری Whatley یک روانشناس بالینی است که دارای تخصص در اثرات دستگاه های دیجیتال با استفاده از. مطمئن شوید که شما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب ماندن هیدراته ورزش و تعامل با افراد دیگر به طور منظم حتی اگر آن را تنها با متن, او گفت:.

تمرین تمرکز حواس او افزود: “یکی از بهترین ابزار ما می توانیم در ما جعبه ابزار برای کاهش اضطراب بیش از چیزهایی که ما را قبول نمی کند.” Whatley توصیه به مراقبه و تمدد اعصاب در برنامه آرام است. برای اطلاعات بیشتر مدیتیشن, نرم افزار, چک کردن MarketWatch را 2018 خلاصه.

توقف کار که کار خود را روز به پایان می رسد

ایجاد یک طرح و چوب به آن روتبارد گفت: اگر شما قصد دارید به کار تا 6 بعد از ظهر توقف کار در 6 p.m.. “اگر شما واقعا در یک رول خوب — شما می توانید در صورت انحراف از آن,” او گفت:. “اما اگر شما در یک وضعیت که در آن شما احساس می کنید مانند شما بدست نمی به اندازه کافی انجام می شود اما شما واقعا کشیدن شما می خواهید برای جلوگیری از. شما می خواهید به یک استراحت.”

اگر شما در حال نگه داشتن عادی ساعت کار در حال حاضر به دنبال معمولی ارشاد در قطع در طول شب Bohns گفت: مانند تنظیم گوشی خود را به پینگ شما برای ایمیل های کار و خواب خود را با گوشی و لپ تاپ در یک اتاق متفاوت است. هنگامی که شما یک شانس برای رفتن برای پیاده روی و یا گرفتن یک حمام طولانی او افزود: ترک گوشی خود را در جای دیگر.

“این یک کمی سخت تر برای افرادی که ساعت کار مجبور به تغییر به عنوان مثال از آنجا که مراقبت از کودکان. گاهی اوقات سازنده ترین زمان برای آن دسته از افرادی است که در شب زمانی که بچه ها خواب هستند,” او گفت:. “با اینحال کنده کاری کردن برخی از شب خود را و یا برخی از زمان در طول زمان چرت زدن و یا یک کودک اختصاص داده شده روی صفحه نمایش برای خودتان کلیدی است.”

اگر شما یک کنترل از راه دور کارگر قرار می دهد که در کار لباس را بیشتر احساس مولد تغییر را از آن لباس ها را در پایان روز می تواند به شما کمک کند به نوبه خود خاموش است.

اگر کار شما شامل دیدار مهلت فعال در مورد برنامه ریزی در می شکند. “به منظور معافیت به اندازه کافی برای نگه داشتن انرژی خود را, شما باید برای برنامه ریزی که از” روتبارد گفت. “در غیر این صورت, شما در حال رفتن به اجرا خارج از زمان و شما در حال رفتن به در برابر دیوار. به طور مداوم تعقیب مهلت است راه دیگری برای رایت کردن.”

و اگر شما یک کنترل از راه دور کارگر قرار می دهد که در کار لباس را بیشتر احساس مولد تغییر را از آن لباس ها را در پایان روز می تواند به شما کمک کند “خاموش” Bohns گفت. “این یک فیزیکی سیگنال که چیزی تغییر کرده است شما دیگر در حالت کار و در حالت واقع احساس می کند از نظر جسمی مختلف,” او گفت:.

هر روز کمی متفاوت از گذشته

انسان لذت ببرید ساختار, اما ما همچنین می توانید بخش هایی از زندگی روزمره ما “به طوری که آن را نه فقط trudging از طریق یکسان یکی بعد از دیگری” Whatley گفت. حتی تغییرات کوچک می تواند تفاوت قابل توجهی کرد و گفت: سعی کنید مبادله قهوه خود را به صورت چای سبز در یک روز, او گفت:, و یا به جای خوردن خود را معمول 4 p. m. اپل سعی کنید یک پرتقال.

‘متفاوت پیاده روی شما متفاوت تلویزیون نشان می دهد که شما تماشا متفاوت است کتاب شما در حال خواندن.’

برنامه ریزی کردن تنوع در تعاملات اجتماعی بیش از حد روتبارد پیشنهاد: شاید شما می توانید با اتصال یک کالج, دوست, فردا, کار, دوست, روز بعد و یک عضو خانواده روز پس از آن. “متفاوت پیاده روی شما متفاوت تلویزیون نشان می دهد که شما تماشا متفاوت است کتاب شما در حال خواندن” او اضافه شده است. “کسانی که واقعا راه خوبی برای ساخت در انواع مختلف و مبارزه با یکنواختی زندگی روزمره تجربه در این محدود تر کار-از-خانه جهان است.”

برای Bohns داشتن چیزهایی که برای نگاه به جلو به در هفته پیش رو می رود دست در دست با حمایت از رستوران های محلی هنوز هم ارائه takeout. “ما برنامه ای برای گفتن داشته lattes و شیرینی برای تحویل صبحانه در روز چهارشنبه و یا منظور از مورد علاقه ما پیتزا محل در جمعه,” او گفت:. “برنامه ریزی می خواهم که اجازه می دهد تا برای پیش بینی و آن را نیز خوب انگیزه ای برای پیگیری این روز به عنوان شما را به دفعات مشاهده شده است که اسپرسو از قهوه مورد علاقه خود را در فروشگاه.”

لازم نیست زیاد به خودتان (و نترس درخواست کمک)

بیش از یک پنجم از پاسخ دهندگان به SHRM بررسی گفت که این بیماری همه گیر تهدید کرده بود برخی از جنبه های کار خود را از جمله فرصت های شخصی پرداخت و مزایا و امنیت شغلی و شرایط کاری ایمن “به بزرگ یا بسیار بزرگ شود.”

‘سعی کنید برای جلوگیری از اشتغال ذهنی با افراد دیگر زندگی می کنند زندگی خود را — به خصوص به عنوان بازدید از طریق ناقص لنز از رسانه های اجتماعی است.’

اما “این دقیق شرایطی که می تواند منجر کسی که برای احساس فشار به کار تمام وقت خود را برای نشان دادن ارزش و یا خودداری از درخواست برای کمک به زمانی که آنها به آن نیاز دارند چرا که آنها نگران هستند در مورد پذیرش هر گونه ضعف” Bohns گفت.

“جلوگیری از فرسودگی شغلی با اطمینان به شما به خودتان زمان به قطع سازگار با حفظ بهره وری,” او گفت:. “فرسودگی شغلی است که دشمن از بهره وری بنابراین کار در همه زمان ها خوب نیست برای هر دو.” اگر شما نیاز به انعطاف پذیری فوق العاده برای جلوگیری از فرسودگی شغلی او افزود: “شما نباید ترس به درخواست آن را برای ترس از قضاوت به شدت.”

اجتناب از مقایسه خود را به همکاران

همکاران خود را ممکن است به نظر می رسد به با هم عمل می کنند و حتی پیدا کردن زمان برای پخت نان و یادگیری یک زبان جدید در تعطیلات آخر هفته گفت: Cathleen Swody صنعتی/سازمانی روانشناس و شریک در شرکت مشاوره رشد رهبری است. اما سعی کنید برای جلوگیری از اشتغال ذهنی با افراد دیگر زندگی می کنند زندگی خود را — به خصوص به عنوان بازدید از طریق ناقص لنز رسانه های اجتماعی — و تمرکز بر آنچه شدنی برای شما و در کنترل شما, او گفت:.

پیدا کردن راه هایی برای پیشرفت

در طول زمان کار تمرکز بر اولویت های اصلی به جای کار مشغول است — مقابله با “واقعا چیزهای بزرگ است که به ما یک حس موفقیت” Swody گفت. ساعت را یک سرگرمی و یا پروژه (و یا حتی یک پازل) است که کمک می کند تا شما احساس می کنید مانند شما در حال کار به سمت یک دستاورد یا مهارت های جدید. “پیشرفت خیلی خوب است برای مغز ما,” او گفت:. “این به ما می گوید ما در حال حرکت رو به جلو است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>